Studie vereisten:
- Prof. Bach. Bedrijfsmanagement: Marketing
- Prof. Bach. Autotechnologie
- Prof. Bach. Office Management
- Prof. Bach. Communicatiemanagement
Werkervaring:
2 jaar
Rijbewijs:
Auto's <3,5t en max. 8 plaatsen
Talenkennis:
- Nederlands (zeer goed)
- Engels (goed)
Contract:
Voltijds, gewoon contract
Telefonie & Klantenadviseur
Kom jij ons team versterken?
Functieomschrijving
Samen met je collega's zorg je voor de receptietaken:
- Je bent het gezicht en de stem van ons bedrijf en verzorgt de receptietaken; telefonie, mails, enquêtes
- Als eerste aanspreekpunt in de dienst naverkoop adviseer en beleid je de klanten.
- Je bespreekt hun vragen of situaties.
- Je bepaalt de acties om tot juiste oplossingen te komen en stelt werkorders op.
- Je beslist welke collega of dienst de klant verder kan helpen en maakt hiervoor de nodige afspraken
- Je zorgt voor administratieve ondersteuning van de verschillende afdelingen
- Telefonisch heb je de capaciteit om steeds met de glimlach elke oproep op te nemen en af te sluiten.
Profiel
Je bent:
- Klantgericht en resultaatgericht
- Communicatief en komst regels en afspraken na
- Nauwkeurig en kan goed plannen
- Affiniteit met de automobielsector
- Een goede kennis van MS-Office pakketten
Jobgerelateerde competenties: Klanten, leveranciers, bezoekers ontvangen en oriënteren, boodschappen noteren en afspraken vastleggen
Vergoeding
We bieden je:
- Een gevarieerde job in een aangenaam en dynamisch team.
- Een persoonlijk opleidingstraject met een coach en voldoende evaluatiemomenten
- Weekrooster van 40u met 12 betaalde ADV-dagen